eService

Simpel, handig, praktisch!

Service & Support

Onze medewerkers zijn enthousiast, servicegericht en in staat om van ieder project een succes te maken. We hebben de expertise, de soft- en hardware, maar ook de inventarisatie- en planning tools in huis om complexe processen te doorgronden, te analyseren en opnieuw te structureren. Met één helder doel voor ogen; lagere kosten en hogere productiviteit voor uw organisatie.

Wij garanderen een goed werkend Document Management Systeem binnen de afgesproken tijd. Niet in de laatste plaats door het uitstekende team van professionals dat jaarlijks vele implementaties verzorgt. Naast de hardware leveren wij ook de software zodat u tijdens het gehele proces één aanspreekpunt heeft.

24/7 Service melden

Via Ricoh eService kunt u eenvoudig bestellingen indienen, service aanvragen en informatie over uw Ricoh-apparaten vinden. Bovendien kunt u eenvoudig vragen over producten van Ricoh stellen. eService is eenvoudig, snel en gemakkelijk.

U kunt eService op elk gewenst moment gebruiken en erop vertrouwen dat uw bericht bij de juiste persoon binnen Ricoh terechtkomt. We reageren zo spoedig mogelijk. eService is een gemakkelijke manier om contact met ons op te nemen voor al uw vragen.

eService biedt u:

• Technische ondersteuning zodra u service aanvraag is geregistreerd
• De mogelijkheid om verbruiksartikelen voor uw Ricoh-apparaten te bestellen en om uw bestelling online te volgen
• De mogelijkheid om snel tellerstandgegevens van uw Ricoh-apparaten in te dienen

Download hier de Ricoh eService brochure.

 

Direct naar Ricoh e-Service