Ruud Nijenhuis

Commercieel Directeur

Na een internationale studie is Ruud zijn werkzame carrière gestart in 1998 bij Nashuatec waar hij voor het eerst kennis heeft gemaakt met de document management markt. In de periode tot 2006 heeft hij verscheidene sales functies bekleed.

Na 8 jaar heeft Ruud de overstap gemaakt naar een jonge ICT dienstverlener in Utrecht (LinkiT). In eerste instantie in de functie van Business Development Manager en kort daarna in de functie van Branche Manager. In deze functie was Ruud eindverantwoordelijk voor de segmenten zakelijke dienstverlening, overheid en telecom. Gezien de exponentiele groei in deze 3 jaar (ruim 300 FTE) was het tijd voor een nieuwe, jonge uitdaging.

Met een rugzak vol kennis, zowel op het gebied van document management als op het gebied van IT, was de stap naar Ricoh Document Center Nijmegen snel gemaakt. De kennis en kunde van het grote Ricoh enerzijds en de flexibiliteit, snelheid en het ondernemerschap anderzijds maakt dat dit de perfecte ingrediënten zijn om succesvol te zijn. Ruud is in de rol van commercieel directeur nauw betrokken bij onze klanten en verantwoordelijk voor het aansturen van het (sales)team.